måndag 26 oktober 2009

Nya Zeeland, here we come!

Nu antligen ar biljetterna bokade till nya zeeland! :) den 8:e november aker jag becko, Mira och Gloria till Christchurch, dar vi kommer hyra en van och sen roadtrippa runt pa sodra sidan! ska bli helt fantastiskt!! Langtar som en galning att fa se lite mer ..

Helgen har for ovrigt varit ganska lugn, dock vart det lite utgang pa lordan med challe. Hon aker namligen hem imorrn sa det vart lite hejda fest. Da akte vi in till kings cross till ett stalle som heter The lincoln, va helt okey, men vart ganska trott pa slutet. Da gick vi till en restaurang som lag bara nan gata daifran som heter Cafe Roma. Dar hade de varldens godaste Pizza !! Sa jag och Becki slukade en halv var, typ det basta vi gjorde den kvallen :) Bra var ocksa att medan man vantade pa maten fick man kritor som man kunde rita pa dukarna med. Sjalvklart inleder becki picturnary som vi haller oss upptagna med i vantan pa pizzan.. Kommer for avrigt inte ihag vem som vann.. tror det var jag :) Pa sondan var vi alla ganska trotta men blev anda att jag gick och motte upp nagra kompisar fran jobbet och tog en drink pa kvallen efter jobbet, alltid trevligt!

Annars har det vart ganska daligt vader har borta sa man har inte kunnat legat pa stranden eller nanting, sa det ar ganska trist... Men tror det kommer bli battre framemot helgen! Maste jobba lite mer branna kanner jag !

Na, nu ska jag hem och forbereda lite middag! ska bli sa exotiskt som kottfarsfyllda paprikor.. mmm, smaskens!

hejdaa

2 kommentarer:

  1. Maaalllliiiinnnn!!
    Asså hur underbart har du det inte där nere. Jag är väldigt avis:) Tittar på alla foton och läser om er vardag och blir så glad över att du har det bra. Idag är det 6 grader här hemma i sthlm och man vill knappt gå uanför dörren. Finns det ngt roligt skvaller? Finns det några snyggingar? Vad roligt att ni ska åka till Nya Zeeland! Stan (och sturehof) saknar verkligen dig här hemma men ta vara på tiden när du är där. Saknar dig skiiitmycket!!! PUSS PUSS

    SvaraRadera
  2. Oj oj glömde ju säga vem som skrev. Det är jag Sanna som skriver, hahaha Puss puss

    SvaraRadera