torsdag 22 oktober 2009

Work and Holiday

Dagarna bara rusar ivag! For det mesta bestar min vardag i att antingen jobba, ligga pa stranden och sola eller ut pa stan med flickorna :) men den har veckan har vart extrem, har jobbat 8 dagar i rad for att kunna tjana ihop till den planerade nya zeeland resan vi funderar pa att gora i borjan pa november! ska bli sa himla roligt att fa se lite nytt!

Annars borjar sommaren komma, i forrgar var det 30 grader varmt, sa man nastan holl pa att svimma nar man gick utanfor dorren. Idag ska det dock bli kallare men varmare dagar ar verkligen pavag. I onsdags blev det en rejal utgang har i Bondi, forst till beach road och sen till white revolver.. Riktigt lyckat! Och dan efter akte becki och louise in till stan for att ga pa akvarium medan jag och floppan tog oss en rejal powerwalk till cogee beach, som for ovrigt tog oss runt 2 timmar att komma till! I helgen ska vi mota upp challe och hennes pojkvan for lite middag och hejda innan hon lamnar underbara aussie och beger sig tillbaka till svea igen.

Som sagt, jag trivs verkligen som fisken i vattnet och ser verkligen fram emot att fa resa runt lite och se mer. Lite trist om man bara blir fast i bondi. men sen planerar vi aven att ta oss ner till Melbourne en helg :) Jo, och nasta helg ska jag hem till mina slaktingar och ata middag. Slaktingar som aldrig tidigare traffat men som jag tagit kontakt med har nere! Ska bli riktigt intressant maste jag saga!

Hoppas alla mar bra hemma!! :) Nu maste jag skynda ivag, jobbet vantar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar